Klant worden bij Victoria Horeca 

1. Hoe kan ik bij Victoria Horeca klant worden?
U belt naar ons tel. 072-5151660 of u registreert uzelf via onze website . Als nieuwe klant krijgt u een accountmanager toegewezen, die samen met u een inventarisatie maakt van al uw persoonlijke wensen en eisen.

2. Wat gebeurt er nadat ik klant ben geworden?
Uw accountmanager stelt een team van mensen samen dat alle details van uw restaurant, hotel, catering of bedrijf zal bespreken. Uw kernproducten, personalisatiebehoeften, systeembeleid, tafelaankledingsvoorkeuren, leveringseisen, rapportagebehoeften, e-Commerce instellingen en nog veel meer. Op basis van dit gesprek wordt uw account opgezet en wordt u van diverse gemakken voorzien.

3. Wanneer kan ik Victoria Horeca bereiken?
Uw eigen helpdesk is van maandag tot en met vrijdag beschikbaar van 08.30 uur tot en met 17.00 op telefoonnnummer 072-5151660. Bestellingen kunnen buiten openingstijden altijd ingesproken worden op ons antwoordapparaat.

4. Wat gebeurt er na het inventarisatie gesprek?
Op basis van het gesprek wordt uw account uitgewerkt met de bij u passende specificaties. Verder wordt een accountmanager of een accountteam toegewezen afhankelijk van de complexiteit van uw zaak. Ook ontvangt u de noodzakelijke telefoon- en faxnummers, inlogcodes etc. Daarna kunt u profiteren van de voordelen van Victoria Horeca! 

5. Wat voor opleiding heeft ons personeel genoten?
Continue worden onze medewerkers opgeleid. Zij volgen niet alleen trainingen intern, maar ook extern bij onze fabrikanten en (toe) leveranciers. Zij worden opgeleid over producten, verkoopconcepten, budget inzichten, rapportages, procedures, systemen en serviceverwachtingen om u goed van dienst te zijn.

6. Krijg ik altijd iemand te spreken?
Ja, als u tijdens kantooruren belt krijgt u altijd een teamlid te spreken!

7. Hoe snel wordt een knelpunt opgelost?
Het merendeel van de knelpunten wordt direct opgelost. Mocht dit toch niet lukken dan spreken wij met u een gewenst tijdstip af waarop wij u terugbellen.

8. Mijn bedrijf is in het buitenland gevestigd, kan ik bij Victoria Horeca bestellen?
U kunt als bedrijf, gevestigd in het buitenland, onder voorwaarden bij ons bestellen. Wij hanteren een minimum orderbedrag van €500,-. Bij bestellingen onder dit bedrag brengen wij €55,- administratie- en verzendkosten in rekening.

Bestellijst

U heeft 0 artikel(en) op uw bestellijst, voor een totaal bedrag van € 0,00

Snelzoeken